expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 23. lipnja 2015.

ALARMANTNO UPOZORENJE NAČELNIKA DOBOJA :Veći Bošnjak od Kebe,Izetbegovića, Radončića, Galijaševića, Lagumdžije, Suljagića i sličnih! (VIDEO)

Veći Bošnjak od Kebe,Izetbegovića, Radončića, Galijaševića, Lagumdžije, Suljagića i sličnih!

ALARMANTNO UPOZORENJE NAČELNIKA DOBOJA: "Opasno se raspiruje mržnja u gradu, bojim se pašće mrtva glava!"
„Ja pozivam i Dodika i molim ga da se to ne čini. Neće se dobro to ovdje završiti. Pasće mrtva glava. Ovdje će neko poginuti, ja vam kažem, zbog raspirivanja međunacionalnih odnosa", upozorava Petrović.

Gradonačelnik Doboja Obren Petrović, tvrdi da je bezbjednosna situacija u tom gradu na izuzetno lošem nivou, te da građani bošnjačke i hrvatske nacionalnosti u toj sredini žive u strahu.
Izloženi su, tvrdi gradonačelnik, svakodnevnim prijetnjama i uvredama, javlja BN TV.

Sve je, navodi, eskaliralo nakon odluke gradske skupštine da se Doboj pridruži Zajednici općina turskog svijeta.






Od tada je, kaže, i sam izložen prijetnjama smrću, jer dobija pisma u kojima mu nepoznati pošiljaoci prijete ubistvom.

O svemu je obavijestio entitetsko tužilaštvo i MUP Republike Srpske, no za sada nema bilo kakvih informacija o počiniocima.

Petrović poziva policijske strukture i vlasti na višim nivoima u BiH, ali i međunarodnu zajednicu da reaguju.

„Veliki dio ljudi, posebno Bošnjaka, i još drugih su u strahu u Doboju. Neka oni cijene sigurnosnu situaciju kako hoće“, rekao je.

Dodao je i da iza toga stoji jedna grupa iz Saveza nezavisnih socijaldemokrata (SNSD).

„Ja pozivam i predsjednika Republike Srpske i predsjednika SNSD-a (Milorada Dodika) i molim ga da se to ne čini. Neće se dobro to ovdje završiti. Pasće mrtva glava. Ovdje će neko poginuti, ja vam kažem, zbog raspirivanja međunacionalnih odnosa. Nisam ja bitan - ovo što se meni prijeti da ću ja biti likvidiran, ubijen, i tako dalje, što se ja zovem pogrdnim imenima..."

(TV BN)

Nema komentara:

Objavi komentar