expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

nedjelja, 3. rujna 2017.

Vučić: Sve najbolje Hrvatima u rješavanju odnosa s Bošnjacima




Očigledno je da postoje određenja trvenja i problemi u hrvatsko-bošnjačkim odnosima,izjavio je danas predsjednik Srbije Aleksandar Vučić, ali i dodao da kao predsjednik Srbije ne bi to komentarisao.


"Dodik ima pravo govoriti o odnosima u BiH, kao predsjednik Srbije toga se klonim, ne bi bilo fer da komentiram odnose između Bošnjaka i Hrvata, ali ni odnos između djelimično službenog Zagreba i Sarajeva", rekao je predsjednik Srbije odgovarajući na pitanje o najnovijem sukobu između člana Predsjedništva BiH Bakira Izetbegovića i Miroslava Tuđamana.
"Naš je cilj  da imamo dobre odnose i s jednima i s drugima, ali i da znamo što se zbiva", istaknuo je Vučić.
"Očigledo da postoje trvenja i problemi ne samo u srpsko-bošnjačkim odnosima već i u hrvatsko-bošnjačkim,  a ja im želim da to prevladaju", rekao je Vučić, prenosi Tanjug.
Kako je naveo, posjeta Sarajevu iduće sedmice imat će smisao upravo u tome da se uspostavi dijalog, civiliziran i pristojan, kao način rješavanja srpsko-bošnjačkih problema.
"Ja želim sve najboje i Hrvatima u rješavanju odnosa s Bošnjacima", poručio je Vučić, te ponovio da ne bi ulazio u njihove odnose.

/cwbih/bnn.ba/

1 komentar:

  1. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da kontaktira Dr. Trust na WhatsApp: {+ 14432813404} ili putem e-pošte na {placeofsolution@yahoo.com} ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik se vraća jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam još jednom Dr. Trust.

    OdgovoriIzbriši