expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

ponedjeljak, 18. rujna 2017.

Karleuša: Duško ne podržava moj odlazak na "Paradu ponosa", on je od malena zadojen mržnjom.(VIDEO)



Nakon što je u nedjelju bila kuma "Parade ponosa" u Beogradu, Jelena Karleuša je priznala da nije imala podršku svog supruga Duška Tošića.  - Moj suprug nikako ne podržava ovo što sam uradila. S druge strane, vjerujem da je ponosan što ima hrabru ženu koja se ne plaši da javno stane iza svojih uvjerenja - rekla je Karleuša i dodala da pokušava da promijeni Duškove stavove. - On je naučen tako.

 Svijest o ovakvim stvarima dolazi iz porodice. Ne možeš preko noći da promijeniš ono čime si cijelog života zadojen, a to je netolerancija i mržnja prema onima koji su drugačiji. Ali eto, ja sam tu da mijenjam takvu svijest - objasnila je Jelena..


/cwbih/telegraf.rs/

Nema komentara:

Objavi komentar