expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

petak, 13. ožujka 2015.

Najbolji Youtuberi Balkana: Upoznajte Edina Bašića

‘Ćao ljudi ja sam Edo, volim kamere, volim snimanje i jednog dana ću se aBd pored medicine baviti editovanjem, filmom, čačkat ću kamere i pravit ću videe!’
Ovim riječima sebe opisuje jedan od najpraćenijih Youtubera u BiH, Edin Bašić. Upravo s njim počinjemo serijal o najboljih youtuberima na Balkanu. Edinov YouTube kanal možete pogledati na ovom linku.

din ima 19 godina, živi u Kaknju, te studira medicinu u Tuzli. Na YouTubeu ‘radi’ više od pet godina, a aktivno snima oko godinu dana. Za to vrijeme je uspio prodobiti pažnju više od 25 000 followera, a njegovi video klipovi su pregledani više od 5 miliona puta.
‘Volim kamere, edit i igrice. Ono što ja radim je u početku bilo jako čudno. Zatvorio bih se u sobi i pričao sa kamerom. Mama je mislila da joj je dijete poludilo. Većina moje publike su djeca zbog čega sam jako sretan, jer volim djecu.’
Edin kaže da trenutno koristi Sony Xperia L model i dodaje: ‘Iako je u pitanju skroman model, on u potpunosti zadovoljava sve moje potrebe. Najčešće koristim Instagram aplikaciju, Skype, Retrica, te naravno – You Tube.’
Edin u budućnosti ne očekuje puno od pametnih telefona jer je puno dobrih stvari već osmišljeno i dostupno na aktuelnim modelima. ‘Ali opet, nikad se ne zna. Vidjećemo šta će nam kreatori pametnih telefona ponuditi u budućnosti’, kaže Edin.
Ovo su neki od njegovih video uradaka:


/itportal/

Nema komentara:

Objavi komentar