expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

srijeda, 23. prosinca 2015.

Trump isprepadao 8-godišnju muslimanku, američki vojnici ustali da je brane


Kada se Melissa Chance Yassini vratila kući s posla, početkom decembra ove godine, zatekla je svoju osmogodišnju kćerku Sofiu u suzama.
Sofia je gledala vijesti s bakom i gledala je republikanskog kandidata američkog predsjednika Donalda Trumpa kako prijeti muslimanima i želi ih, zajedno s izbjeglicama, izgnati iz Sjedinjenih Američkih Država.


Dotrčala mi je u zagrljaj, prestravljena, bila je sigurna da će i nas, muslimane i Amerikance, izbaciti. Tješila sam je cijelu noć“, priča Melissa i dodaje kako je djevojčica spakovala svoje stvari, te je stalno provjeravala da li su vrata zaključana, jer je čekala da vojnici dođu i odvedu ih.
Melissa je, piše Upworthy, potom objavila priču svoje djevojčice na Facebooku, a post je ubrzo postao viralan.
Prva je reagirala Kerri Peek, veteranka američke vojske, koja je Melissi i Sofiji napisala pismo:
"Selam alejkum Melissa!", napisala je Peek, „Molim te pokaži moju fotografiju svojoj kćerki. Reci joj da sam i ja majka, i vojnikinja, i da ću je zaštititi od zlih likova.“
Peek je zatim osmislila i hashtag #IWillProtectYou (#JaĆuTeZaštititi) i pozvala svoje kolege iz vojske da joj se pridruže. I oni su odgovorili.
Poziv svim veteranima. Čujem priče kako prepadaju i straše našu djecu zbog njihove vjere. Ovo je NEAMERIČKI. Vrijeme je da djelujemo“, ubrzo je odgovorio Andres Herrera.

Uslijedila je velika podrška, i javljaju se i veterani i aktivni vojnici.
Radiosarajevo.ba

Nema komentara:

Objavi komentar