expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 17. veljače 2015.

Upoznajte ponosne vlasnice najvećih stražnjica na planeti

Marlena Plummer, 35-godišnja Njujorčanka vlasnica je druge najveće guze na planeti (2,1 metar obima)
Mikel Ruffinelli (39) je vlasnica stražnjice koja je dovoljno velika da Kim Kardashian pored nje izgleda smiješno. Obim njene stražnjice je 2,4 metra, što je za oko 80 centimetara više od njene visine.









Uprkos tome ova gospođa iz Los Angelesa, majka četvoro djece, kaže kako je zdrava i kako joj druge žene zavide na njenim oblinama.
“Imam ekstremni stas. Volim svoje obline, volim svoje bokove, volim svoje atribute. Ne vidim razloga za dijetu, jer nemam zdravstvenih problema. Muškarci ne vole mršavice, oni vole tijelo poput pješčanog sata”, kaže ponosno Mikel.

Pojavila se u novom dokumentarcu “World's Biggest Hips” sa još tri žene koje krasi “super-size” stražnjica”…
souder1
Denise Souder
Među njima je i austrijanka Claudia Floraunce (40), koji također živi u Los Angelesu, te Denise Souder, 56-godišnja baka iz Las Vegasa.
“Dok sam odrastala, bila sam punija”, objašnjava gospođa Souder.
“Uvijek sam bila djevojka s najvećom stražnjicom u razredu, ali to me nikada nije sprečavalo da uradim ono što želim ili što volim. Ako neko i komentira moju veliku guzu, mene to nije briga. Svako ima pravo na svoje mišljenje”.
Gospođa Souder je inače striptizeta i “fetiš provider”, koja je specijaliziran za usluge kao što gaženje.
“Samo u Vegasu možete vidjeti striptizetu poput mene”, kaže kroz smijeh.
Claudia Floraunce se nada da će uspjeti kao “plus size” model. Preselila se u Los Angeles iz Austrije u dobi od 19 godina. Kaže da je s vremenom naučila da voli svoje obline.

“U Austriji je stvarno rijetkost da žene imaju ovakve obline,” kaže ona.
“Kad odem tamo, svi bulje u mene. Nekad mi je to smetalo, ali sada više ne.”
Marlena Plummer, 35-godišnja Njujorčanka vlasnica je druge najveće guze na planeti (2,1 metar obima).
“Zbog mog oblika i veličine, ljudi pretpostavljaju da jedem puno. Ali to nije tako”.
Ona pak priznaje da joj ogromni kukovi ipak prave neke probleme.
“Moji bokovi mi smetaju kada sam u vozu ili autobusu, jer moram zauzeti dva mjesta”, kaže ona.
“Osjećam se loše ponekad kad vidim neku osobu kako stoji pored mene, ali ne mogu pomoći jer jednostavno moram sjediti na dva mjesta.”

Nema komentara:

Objavi komentar