expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

četvrtak, 25. siječnja 2018.

Mladi iz Gradačca osmislili novu društvenu mrežu.



Mladi i kreativni tim iz Gradačca razvio je novu društvenu mrežu „Closenger“, prvu društvenu mrežu ovakvog tipa realizovanu na području Jugoistočne Evrope. Kreirala ju je mala grupa mladih ljudi, čime dokazuju da svjetski brend i svjetski proizvod ne nastaje uvijek negdje tamo, u obećanim prekookenaskim zemljama i renomiranim obrazovnim ustanovama, od odabranih studenta, finansiranih državnih projekata i slično.
„Closenger je društvena mreža čiji je primarni cilj diskusija njenih korisnika, ali ne kao klasični forumski tip diskusije, već diskusija po postovima koji su sortirani po udaljenosti od samog korisnika. Ovo je svojevrstan presedan i unikatna osobina ove mreže u odnosu na svjetski poznate društvene mreže, jer ovdje se dotičemo i međuljudskih odnosa na način da u današnjem vremenu golablizacije, sve poznate društvene mreže zbližavaju ljude koji su daleko, ali ih otuđuju od onih koji su im fizički blizu. Sa CLOSENGEROM to nije slučaj, jer korisnik prvo što vidi u stvari vidi postove koji su geografski najbliži njemu, odnosno od onih korisnika koji su mu fizički bili najbliži u trenutku objave svog posta.
Novina je i to da ova globalna mreža u sebi sadrži mnoštvo lokalno orjentisanih društvenih mreža, tako da ste vi kao korisnik u isto vrijeme član i lokalne i globalne mreže, a sve u zavisnosti od lokacije u kojoj se nalazite u tom trenutku. U zavisnosti od međusobne udaljenosti dobijate i prijedlog korisnika mreže closenger.
Iskorak koji je napravila ova društvena mreža je da se korisnici nakon što pregledavaju, komentarišu i diskutuju postove mogu međusobno na svojevrstan način pratiti, što im omogućuje da objavljuju postove koji su namijenjeni i koje vide samo njihovi pratioci, bez obzira na njihovu međusobnu udaljenost.
Samo post koji korisnik objavljuje je itekako multimedijalan, te se putem ove mreže možete izraziti kroz tekstualnu poruku, fotografiju, pokretnu fotografiju ( GIF ), te video poruku ili kombinaciju svega navedenog. Post koji korisnik objavljuje, može se dodatno obogatiti obradom kroz svojevrsne izuzetno praktične i raznovrsne filtre, stickere, itd…. Svaku objavu ostali korisnici mogu komentarisati, označiti kao odobravanje svojevrsnom „like“ oznakom čineći je popularnijom u odnosu na ostale objave, te dolazimo do još jedne osobine Closengera a to je tzv. „Trending“ gdje se postovi redaju upravo po ovim „lajkovima“ u jedinici vremena, tako da ako malo bolje primijetimo u samom CLOSENGERU imamo sadržano više različitih najjačih aduta današnjih svjetskih društvenih mreža“, ističu njeni kreatori.
Korisnicima nudi i chat jedan na jedan u kome se opet mogu pored tekstualnih koristiti i multimedijalne poruke.
Aplikacija je dostupna za Android i IOS platform.

/cwbih/mostarski.ba/nkp.ba/

Nema komentara:

Objavi komentar