expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

petak, 10. srpnja 2015.

Miro i Dušanka pripremili iftar za efendiju Huseina Hodžića


Trebinjska porodica Zvijer već godinama svakog ramazana priređuje iftar za svog prijatelja Huseina ef. Hodžića, glavnog trebinjskog imama. Njihovo prijateljstvo počelo je odmah nakon što je ef. Hodžić stigao u Trebinje 2001. godine.
– Kada sam došao, odmah sam se prihvatio posla, počeo sa raščišćavanjem ruševina i pripremom za obnovu. Jednog dana na ulazu se pojavio Miro Zvijer i pitao me treba li mi građevinskog materijala ili kreča. Odgovorio sam da bi mi sve dobrodošlo, a on je kazao da je prijevoznik i da na njega mogu računati za bilo šta – priča ef. Hodžić.


Nekoliko dana nakon njihovog susreta Miro se ponovo pojavio noseći vreću kreča.
– Ovo Vam dajem kao poklon za Vaše radove i obnovu, rekao mi je tada. To je bila prva donacija Islamskoj zajednici u Trebinju – prisjeća se ef. Hodžić.
Otad do danas nikada se nisu prestali družiti i posjećivati, a o tome koliki su prijatelji postali, najbolje govori podatak da su Miro i njegova supruga Dušanka za kuma svojoj kćerki Anastasiji Ani zvali upravo efendiju.
– Kada sam upoznao efendiju, bio sam u veoma teškoj životnoj situaciji. Umro mi je sin od 16 godina. Supruga i ja pokušavali smo ponovo dobiti dijete, a 2002. godine sudbina nas je nagradila kćerkom Anastasijom. Pitao sam ženu da zovemo efendiju za kuma, a ona je odmah pristala – priča Miro.
Dobri i loši ljudi
Husein ef. Hodžić ističe da se s porodicom Zvijer druži i sastaje za sve vjerske praznike.
– Ja kod njih dođem i za Božić i za Uskrs, a i za Đurđevdan. Oni meni dođu na Bajram, ali se posjećujemo i ostalim danima, kada nam obaveze dozvole. Vjerujem da se ljudi dijele na dobre i loše, bez obzira na to kojoj konfesiji pripadaju. Nikakve druge podjele za mene nema – navodi ef. Hodžić.

Nema komentara:

Objavi komentar