expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 6. veljače 2018.

Saša Popović otkrio ko će za dve godine preuzeti Grand produkciju!


Grand produkcija još dve godine će biti pod palicom Saše Popovića.

Saša Popović možda je i prvi u vrhu onih koji imaju uticaj na estradi i koji se u šoubiznis razume toliko da je nezamislivo da će ikada da izađe iz njega.
S tim u vezi, kada se kaže “Grand” prva asocijacija jeste upravo Saša Popović, ali on će vlasnik ove imperije biti još svega dve godine!
Naime, kako je otkrio, Grand će za dve godine promeniti vlasnika.


– Za dve godine, američka kompanija “Junajted grupa” preuzeće stoprocentno vlasništvo nad “Grandom”, ali ja ću i dalje biti na njegovom čelu. Moja i Suzanina deca su deo te priče i naravno da bih voleo da produže moju zaostavštinu, ali videćemo već na koji način – otkrio je Saša.
Verujemo da će ova vest i njegove reči prilično iznenaditi sve koji imaju veze sa muzikom, ali i one koji nemaju. Veliko je pitanje šta će tada biti sa “Zvezdama Granda”, i da li sada možda gledamo poslednje sezone ovog muzičkog takmičenja.
Podsetimo, Saša Popović sa Suzanom Jovanović ima ćerku Aleksandru, dok pevačica iz prvog braka ima sina Danijela kojeg je Popović prihvatio kao svoje dete.
Poznato je da je Suzana u vreme kada je upoznala Sašu uveliko pevala, ali je mikrofon okačila o klin kada je njega upoznala. Sada otkriva i šta je razlog.

Prestala sam aktivno da pevam i posvetila se porodici. Kada se Aleksandra rodila, nešto posle onog bombardovanja, poželela sam da ostanem kod kuće i preuzmem ulogu majke i domaćice i nikada nisam zažalila. Kada vidim kakvo je stanje danas na terenu, mislim da me je Bog sačuvao od nekih loših stvari. Ne bih menjala svoj mir ni za šta na svetu – iskrena je Suzana.
/cwbih/uzkafu24.info/

Nema komentara:

Objavi komentar