Otkako je obznanjeno da je Hrvatska uložila veto na izvoz bosanskohercegovačkih mliječnih proizvoda u Evropsku uniju, u narodu se javio bijes koji je rezultirao bojkotom hrvatskih proizvoda i, paraelno, promocijom kupovine domačih
Iako to ne možete naći na domaćim mainstream medijima, običan pogled na društvenim mrežama govori da su u Bosni i Hercegovini mnogi građani bijesni zbog poteza Hrvatske. Posebna je tema, i uvijek stvara ljutnju, činjenica da su ti mediji odrođeni od naroda pa nam donose vijesti koje se tiču 2 – 3 čovjeka, a ne primjećuju patriotsko talasanje koje je zahvatilo stotine hiljada naših građana.
Iako još nema zvaničnih podataka, niti će ih biti, procjene govore da je promet u Konzumovim prodavnicama u Sarajevu za samo tri dana opao za jednu trećinu. Iako i u Konzumu ima bh. proizvoda, za pretpostaviti je da su velike i posljedice za konkretne proizvode iz Hrvatske. To jasno pokazuje da se iz virtuelnog, inat prelio i u stvarnost.
Facebook akcije poziva na bojkot se manfiestuju na nekoliko načina, ali, prije svih, tako što se uporedo postavljaju fotografije hrvatskih i bh. proizvoda, sa popratnim tekstovima koji sugerišu na to da u BiH ima kvalitetne zamjene za proizvode naših komšija. Sve ovo prati patriotski naboj mnogih Facebook korisnika iskazan kroz statuse i komentare podrške bojkotovanju HR proizvoda.
Ovaj potez Hrvatske građani naše zemlje ne mogu oprostiti. Narodu je dosta nepravde i omalovažavanja koje traje, na različite načine, od rata do danas. Zaista će, kako to neko negdje napisa, Vlada Republike Hrvatske požaliti zbog žalbe upućene prema EU jer su iniciranjem bojkota u BiH sebi nanijeli više štete nego da su marljive mljekare iz BiH pustili da na miru i po tržišnim pravilma trguju sa Unijom.
Doima se da je narod jedinstven i odlučan kao u vrijeme poplava iz maja 2014. Obično tako bude, nepravda i nevolja nas ujedine, tada se dignemo i pobijedimo.
/freshpress.info/saff.ba/agencije/
Nema komentara:
Objavi komentar