expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

četvrtak, 1. ožujka 2018.

Halima Ramić: Htjeli su me hapsiti, ne znam zbog čega


Bivša oficirka Armije BiH Halima Ramić bila je sinoć sa bivšim borcima tokom blokade puta na Vogošćanskoj petlji. Nakon što je govorila za N1 u programu uživo, tvrdi, uslijedili su problemi.
Nakon skoro 20 sati blokade, jutros u 6:15 deblokirana je većina puteva u BiH međuti kojima je i Vogšćanska petlja. Kako je za N1 potvrdio komesar MUP-a Kantona Sarajevo Mevludin Halilović, tokom deblokade nije bilo upotrebe sile. O cijelom slučaju jutros je za N1 govorila Halima Ramić. 
"Htjeli su me gore hapsiti, ne znam zašto. Rođena sam u Rogatici, bila pripadnica 3. korpusa, od 2005. godine sam nastanjena u Sarajevu. Tamo sam izašla kao normalan borac. Cijeli dan sam izbjegavala novinare i kamere da bih pristala govoriti vašoj kolegici", kazala je Ramić za N1. 
Kako kaže, nakon izjave za N1, borcima se pridružio Sefer Halilović, penzionisani general Armije BiH.
"Otišla sam na pumpu u WC, zadržala sam se nekih pet minuta, da bi neko službeno auto sa dva civila kružilo u više navrata. Kad sam stigla gore, pregovarali su sa policijom i rekli da će da napuste. Pitala sam ih zašto, a oni su mene pitali da li ću platit kaznu za njih 5.000. Rekla sam da ne mogu plaitti ni za sebe, ali ako smo bili do jutra možemo i dva sata. Prilazim gore gdje su vaše kamere bile, samo što sam zapalila cigaretu, neko me s leđa hvata i govori mi daj ličnu kartu. Mislila sam da je neko od raje, okrenula sam se i rekla da nemam. Upitao me kako nemam, a došla ovdje. Rekao mi je da je to krivično djelo i da idem s njim u stanicu i vuče me. Ljudi su mu vidjeli pištolj i nije imao nikakvu oznaku, htjeli su da mene vode. Raja je mene okružila, njih su odgurali, psovali im. Našla sam se u neobranom grožđu, ispala sam koordinator nečega", kaže ona.
Onda su došla, kaže, dva autobusa u pratnji policije da ljudi iz Zavidovića idu kući.
"Tu su nastali pregovori. Prozivaju Zavidovićane da uđu, a istovremeno pozivaju ostale da idu u svoje autobuse. Ovaj Sarajlija je skužio da će mene uhapsiti, zgrabio me i dovezao kući. Ne znam čovjeku ni ime ni prezime. Pitali su me koga predstavljam, bila sam im sumnjiva, uzeli su mi podatke i rekli su mi da će mi doći kazna kući. Ne znam zašto", tvrdi ona.
"Nisam ni u jednoj boračkoj organizaciji, stranci, imam sve papire regularnog vojnika. Zašto da mene hapse. na birou sam više od godinu dana, postanarka u Sarajevu. Ne znam zašto sam im sumnjiva, ko bi mene iz 5. korupsa mogao slušati, ne znam nijednog čovjeka. Zašto sam bila na udaru poslije tog intervjua, ne znam", navela je ona.

/cwbih/N1/

Nema komentara:

Objavi komentar