expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 15. kolovoza 2017.

Iz Njemačke nam stiže 300.000 polovnjaka.

 

U Njemačkoj se više neće moći voziti auta koja nemaju EURO 6. To znači da sva vozila Euro 5 i Euro 4 moraju na parking. Ustvari, ona neće na parking nego na Balkan.

Naravno da će ta vozila sa njemačkog tržišta da nestanu i da dođu do Srbije, BiH, Crne Gore, Bugarske, Rumunije… Neki će posmatrati to kao ‘još krševa sa Zapada’ koji dolaze do nas, dok sa druge strane, objektivno gledano, ta vozila mogu biti i EURO 5 norma iz 2010. godine, jako dobro održavana, vožena po autoputevima, kažu preprodavači auta.
Sručnjaci tvrde da će se odluka Njemačke najviše odraziti na tržišta Balkana, Azije i Afrike i dodaju da bi u naredne tri godine oko 300.000 starih dizelaša moglo da završi na Balkanu.
– Vozićemo vozila koja u ovom trenutku u Njemačkoj ne ispunjavaju visoke materijalne standarde i visoke zdravstvene standarde, ali će zato na Balkanu ona mogu biti bolja vozila nego ona koja trenutno imamo. Sve je to ekonomska kategorija. Donošenje ovakvog zakona nije motivisano samo zdravstvenim problemima, jer su ta vozila postojala i prije deset godina, pa su ta vozila vožena. Motivisano je i novim ciklusom proizvodnje, objašnjava profesor Saobraćajnog fakulteta Milan Vujnović.
/cwbih/pressing.ba/

Nema komentara:

Objavi komentar