expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

subota, 21. studenoga 2015.

Tužna ljubavna priča Sirijca ostala na betonu Sicilije

Dok milioni izbjeglica pokušavaju da izbjegnu nasilje na Bliskom istoku tako što će pronaći skrovište u Evropi, ljubavno pismo jednog Sirijca pronađeno je na Siciliji. Slomljeno srce i nekoliko reči rastužilo je novinarku Linsi Adario koja je objavila prevod sa ovog papira.
– Rana, želio sam da budem s tobom. Nemoj da me zaboraviš, volim te mnogo. Moja želja je da me ne zaboraviš, budi dobro moja ljubavi. Tvoj R. Volim te – piše na pismu koje je pronađeno na betonu na Siciliji.
Ovaj papir je unio još jednu sliku stradanja i patnje sirijskih izbjeglica koje su okovane strahom, nesrećom i sumnjama za bolje sutra.
Civilni rat u Siriji najkrvaviji je u sukob u bližoj istoriji od kada je 2011. godine počeo. Skoro šest miliona ljudi raseljeno je unutar države, dok su milioni našli utočište u okolnim zemljama, Evropi i Sjevernoj Americi.

Nema komentara:

Objavi komentar