expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

subota, 28. studenoga 2015.

PUKLA LJUBAV KRISTIJANA I VLASNIKA PINKA, SVE JE RAZOTKRIO: Farma je namještena!


Kristijan Golubović je nakon 87 dana boravka u Lisoviću izbačen s Farme jer je udario Radeta Lazića. Incidentu je prethodila žestoka svađa, a kap koja je prelila čašu uslijedila je kad je maneken rekao da je spavao s više žena nego što ih je kriminalac vidio u životu.



Prilikom izbacivanja s Farme, Kristijan je u živom prenosu rekao da je rijaliti namješten, a za Kurir je otkrio šta se sve dešavalo na imanju i iza zavjese.

- Klan silikonuša i pe*era me je danima provocirao. Njih je podržala produkcija. Zadruga im je tolerisala izlaske napolje, govorilo im se gdje griješe i dobijali su informacije iz novina. Vodio sam na svim poljima i onda su htjeli da satanizuju moje vrijednosti. Prednjačili su oni koji su bili dobri s produkcijom.

Zašto si udario Radeta?

- Nisam ga takao, zagrlio sam ga i rekao mu da je veliki homosek*ualac. Zaletio sam se kao da ga udarim, ali nisam. Pao je i legao na krevet. Nikada ga ne bih udario jer je on 90 odsto žena, a 10 odsto muškarac. Izmislili su da sam ga udario, čak se na jednom snimku vidi da je on sebe malo udario po jagodici, a držanje maramice je farsa. Tek će biti haos, to vam obećavam. Pokrenuću masovnu kampanju bojkota „Farme“ i učiniću sve da ta farsa prestane.

Neki farmeri tvrde da ti je Željko Mitrović obećao pobjedu i da je učinio sve da ti bude odložena zatvorska kazna.

- Ma kakvi. Od Mitrovića sam imao mnogo opomena, kritika, kao i savjeta i sugestija. Svi su me navodili na pogrešno da bi se desilo ovo što se desilo. Miješali su politiku u sve ovo i pričali da je napolju opšti haos i da su Kurir i Pink u ratu zbog mene.

Misliš li da je Mitrović mnogo zaradio zahvaljujući tvom učešću?

- Naravno. Već mu pada gledanost. Šta je taj šou bez mene? „Farma“ je bez mene groblje. Neće biti tog elana i tog zezanja, zavladaće one štroke.

Koji farmeri su privilegovani?

- Tamara je dolazila s pedikira, a niko od nas nije znao da je izašla, svom dečkiću je šaputala bez bubice. Pričala je da Milica Mitrović čvrsto stoji iza nje, da su se dogovarali koga će rušiti i provocirati do kraja. Oni su se opijali da bi ogovarali i spletkarili.

Šta je bilo s Balerinom?

- S Balerinom sam glumio ljubav, a onda su mi iz produkcije javili da im pada gledanost, a i meni rejting i da prestanem s tim igranjem. Kako sam glumio ljubav s njom, tako sam i svađu. Čim padne gledanost, produkcija odmah pumpa da nešto uradimo vještački. Ja Balerinu nisam udario. Te noći je mnogo popila i krenula je da me udari tepsijom, ali je zveknula sebe po nosu i rasjekla se. Kada sam krenuo da joj pružim pomoć, otjerala me je u p...u materinu. Na kraju je išla za mnom. Ona je draga osoba i dobar je čovjek, umjetnik je i nije jeftina. Ja sam zbog toga dobio krivičnu prijavu po službenoj dužnosti.

Zbližio si se i sa Stanijom.

- I s njom sam pravio foru, samo je to bila slaba kopija svega onoga što se desilo s Balerinom.

Da li bi se vratio na Farmu?

- Samo ako bi mi mi dali trostruko više novca. Željko Mitrović prikriva mnoge, a odavno je trebalo da budu izbačeni, a meni je namjestio. Smjestio mi je da sam udario Radeta da bi me izbacio.

/Kurir/

Nema komentara:

Objavi komentar