expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

srijeda, 21. listopada 2015.

Oglasila se prvi put nakon što je napustila rijaliti: ``Ostala sam bez para, a dobila...``

``Nikako sam brate, loše mi je. Gnjave me sa svih strana, ne mogu da se odmorim.. Spavala sam premalo sati, ne funkcionišem uopšte``, bila je prva rečenica Stefani Banić, bivše ukućanke Velikog brata, koja je sama odlučila da napusti rijaliti. Stefani, sasvim identično zvuči i sad kad je van kuće.

Isto tako iskrena, bez dlake na jeziku, sasvim neposredna i direktna, pa je u tom duhu protekao i ostatak razgovora sa njom. Ovih dana, do nje je bilo teško doći, a ni mnogi prijatelji nisu uspjeli da je nađu, pa se stekao utisak da se možda kaje zbog svoje odluke da izađe u spoljni svijet. Ona je skroz prsla poslije izlaska, a evo šta je u suzama radila prvog dana kod kuće.





- Ni u jednom trenutku se nisam pokajala što sam izašla. Naprotiv. Ovo je najbolja odluka koju sam mogla da donesem. Što se tiče mog izlaska, ma to je psihijatrija tamo dole, tako da ja ne želim biti dio toga. Svi glume da su nešto što nisu. I misle da će sakriti to što jesu, a odavno su već izašle slike o njima… Pokazali su se svi, šta su i kakvi su – ogorčena je Stefani na gotovo sve ukućane Velikog brata.

Na Ervina međutim, nije ljuta, iako su možda mnogi očekivali da će biti, zbog načina na koji je prekinuo njihovu vezu.

- Znam ja da on nije glumio da sam mu se sviđala, i sigurna sam da je bilo tako. Ali eto, svi tvrde da mu je Ivona napunila mozak, o tome kako je Barbara dobra za njega, a ne ja. On sluša druge ljude i povodi se za tuđim mišljenjem. U posljednje vrijeme se ponašao prema meni dobro, sve je pokušavao nešto da mi se iskupi, i da me odvuče da ne idem kući. To je okej, ali ja ne gledam njega više istim očima, i to što je bilo bilo je. Ipak, ništa mu ne zamjeram. Ono i negativno što sam mu izgovorila, bili su to samo savjeti kako bi trebalo da se ponaša da ne na***e kad izađe – kaže Stefani za ``24 sata`` i otvoreno priča o osjećanjima koja je gajila prema Ervinu.

To je međutim sada gotova priča, i što se nje tiče.

- U početku mi se sviđao, ali to je sve bilo zbog toga što smo izolovani, prodaju se priče, i ne možeš da saznaš ništa drugo o nekome, osim onog što ti on sam ispriča o sebi. Poslije sam shvatila po njegovim djelima, koja je to šema. On je meni drag kao osoba, ali ga više na onaj način ne mogu gledati. Tako je kod mene. Kad mi neko kaže – da više nema nikakve emocije za mene, šta imam ja tu više… šta će me držati da budem zaljubljena u njega!? Definitivno sam se ohladila. Ali on je kriv za to. Ja sam mu milion puta davala priliku da mi prizna da mu se sviđa Barbara, a on je tu sebe samo sve više uvaljivao u go**a, tim svojim glupim pričama. Usput, on sa Barbarom ne može ništa da ima, jer ona puca na visoko, i na neke druge stvari, a Ervin nije taj profil – kaže Stefani, i dodaje da se ne kaje zbog se**a pred milionskim auditorijumom.

- Ne! Što bih se kajala? To je nešto što sam radila u trenutku, jer mi je tako došlo, i poslije o tome više uopšte nisam razmišljala – iskrena je Stefani.

Kaže i da se nikad više ne bi vratila u kuću Velikog brata, ali otkriva i čime je to bila iznenađena.

- Ne bih nikad otišla nazad u kuću. Postoji onaj jedan posto, zbog kojeg možda i bih, ali samo zbog toga što ne mogu da vjerujem koliko ima ljudi koji imaju dobar utisak o meni, i koliku podršku imam, a nisam očekivala. Mislila sam da će me gađati jajima, jabukama i tim s***ima, a ono potpuno drugačije. Ja sam rekla još ranije da nisam ni ušla da bih bila popularna, nego zbog pobjede, i na žalost moralo se nešto i žrtvovati, ali nisam stvarno mogla više da izdržim i to je to. Ne mogu biti zatvorena sa takvim ljudima. To nisu ljudi. Ne znam šta je to. Dobila sam sve suprotno od onoga što sam htjela. Umjesto pobede, postala sam popularna. Evo sad isplaćujem svoje grijehe, jer moram davati te neke intervjue, a ne daje mi se ništa… Ostala sam bez honorara. Sve ono što je trebalo da dobijem i što je dogovoreno sa produkcijom, bez toga ostajem. Ali dobro, to je cijena koju plaćam zbog svoje odluke, zbog koje se međutim uopšte ne kajem – priznaje Stefani.

A na pitanje s kim bi eventualno od ukućana mogla da se druži i po završetku rijalitija, a ko su joj najantipatičniji u kući - odgovara bez dileme.

- Najgori u svakom pogledu su Rade i Rada, uz njih ide Barbara… oni su mi najlošiji, zbog toga što su prevrtljivi, i igraju najpokvareniju igru. Problem je međutim što su oni glupi pa misle da ljudi ne vide, a sve se vidi. Jedino što oni imaju jaku publiku, jer imaju dosta tih svojih cigana koji glasaju za njih. A da nema tih ljudi, ne bi niko ni glasao… Sa Goranom, Ervinom, i Zoricom, i Brandžom ću sigurno moći da ostanem u super odnosima, a sa Ervinom bih mogla samo da budem prijatelj i ništa drugo – ističe Stefani.

(24sata.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar