expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

petak, 29. prosinca 2017.

PODRŠKA IZ CIJELE BIH Prvi baby model, mali Nail iz Bosne i Hercegovine ostvaruje izvanredne rezultate! (VIDEO+FOTO)


Ovo nije prvi put da mladi ostvaruju pozitivne rezultate u svijetu, jer su nažalost u vlastitoj državi uskraćeni za ostvarenje svojih životnih ciljeva. Bosanskohercegovačkoj javnosti još nije poznato da je neko ovako mlad iz Bosne i Hercegovine dobio pozivnicu iz neke modne kuće. Mali Naill je ovim uspjehom postao izuzetak, a ima samo 8 mjeseci.
Naime, nakon što su njegovi roditelji sasvim slučajno prijavili svog sina na izbor baby modela u Beču, veoma brzo je dobio poziv iz modne kuće “Prestige Model Management” s radosnom viješću da je završio kao trećeplasirani (od ukupno 300 malih takmičara). Naill ima svoju Facebook stranicu i Instagram profil na kojima već danas uz pomoć svojih roditelja prikuplja svoje fanove.


Naill je sa roditeljima našoj redakciji poslao pismo koje prenosimo u cjelosti:
“Zdravo, ja sam Naill. Rođen sam 26.4. u Tulln-u u Austriji. 
Beba sam miješanog braka, tata mi je Bosanac iz Lukavca, a mama Hrvatica iz Vukovara.
Slučajno su me prijavili na izbor baby modela u Beču i veoma brzo sam izabran u modnu kuću “Prestige Model management” u Beču i od 300 beba zauzeo sam 3. mjesto.
Mami i tati su ponudili ugovor koji su prihvatili i nalazim se na njihovom sajtu sa ostalim slatkim baby modelima.
Uskoro (tačnije 30.12.) idem na profesionalno slikanje, jer je to jako važno za moju dalju karijeru. 
Podržite malog Nailla u budućoj karijeri,  na njegovoj stranici  Naill Baby Models sa još preslatkih slika ,a  istovremeno  pratite i njegov rad.
                                                                

Pogledajte video i galeriju slika:










Nema komentara:

Objavi komentar