expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

ponedjeljak, 28. svibnja 2018.

LIJEPA POLICAJKA IZ ZENICE TAJNO SNIMLJENA KAKO BACA SMEĆE :Evo šta se onda desilo ..


Evo ko je osoba koja je jučer bacala smeće u Zenici.
Nezvanično saznajemo radi u policiji, i smatra da je niko ne može kazniti. Njeno ime je Dženana Bulić-Bećirević.
" Gospodo,za vasu informaciju,vlasnik auta nije Vlado,nego moje,i ja sam ta koja je bacila smece na vec postojece smece koje godinama se tu baca,na zapaljeno smece,a momak koji me je uslikao sa bijelim kedijem imam njegove table i znam ko je,licno cu snjim da ovo rijesim,koji je prije mene isti taj bacio smece na isto mjesto pa mene oblatio,ja vas molim sada,znate ko je bacio smece i slobodno mi posaljite prijavu,ja cu kaznu da platim,a platit ce je i ovaj smrad sto je mene uslikao,pozz za sve. - Izjavila je Dženana"

/cwbih/crna hronikabih/

1 komentar:

  1. kao prvo rijec SMRAD je uvreda a to je kaznjivo kao drugo pa gospodijice POLICAJKO pa zar vi kao organ vlasti nebi trebalo da nagradite osobu koja je slikala ovo kazneno djelo a ne da se ovako izrazavate,zaista odajete dobar primjer

    OdgovoriIzbriši