expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 22. svibnja 2018.

DEKOLTE, HELANKE I PREKRATKA ODJEĆA: Zašto su nam srednjoškolke počele ličiti na starlete?




Dobro, sigurna sam da ću već nakon što pročitate naslov, dobiti bezbroj komentara koji će se bazirati na onom: Šta ti znaš, što si ljubomorna i ko si ti pećinarko da se petljaš u to?
Piše: Belma Krajišnik
Prošle godine, nekako u ovo doba, napisala sam jedan osvrt koji je, kako su onomad rekli, uzburkao društvene mreže. Ispričala sam situaciju u kojoj sam se zatekla kada sam srela dvije tinejdžerke koje su ličile na dvije ženske osobe koje jedino za cilj imaju privući bezbroj pohotnih pogleda. Bile su u prekratkim šorcevima i golim većim dijelom svojih 16-ogodišnjih tijela koja su tek krenula da se razvijaju i koja nisu zaslužila da već budu u fokusu pogleda srednjovječnih muškaraca, kako je bio slučaj tada.
Valjda kako dođu topliji dani krene da se svlači i otkriva dio po dio tijela. Slažem se da je to sasvim normalno, stiže ljeto i iziskuje odjeću koja je u skladu sa temperaturama koje tople asfalt.
Ali, prije nego što dođu one paklene temperature, osvrnimo se na to da su još uvijek u toku školski dani, a ono što je sigurno je to da svi koji prođu pored srednjih škola u ovo vrijeme – priznajte, ostanu ponekad zabezeknuti.
Idem jučer s kolegama kroz grad i naš razgovor prekinuše dvije djevojčice, očito srednjoškolke, koje su žurile prema školi kao da kasne na čas. Pogled mi se oteo prema njima jer su bile preglasne za taj dio grada i istog su trenutka privukle poglede i pažnju.
Jedna je bila skladno obučena, ali neskladno našminkana sa preizraženim obrvama, tamnom sjenom oko očiju i upečatljivim ružem na usnama. Ova druga mi je bila povod da mislim o svemu ovome. Teksas, ona valjda misli da je haljina, ali – košulja koja je pala malo preko gluteusa, ni do sredine butina. Šminka kao indigom prenesena s drugarice i hejterski stav i ponašanje koje je djelovalo kao: Šta je miševi, bježite mi s puta, ja sam ovdje gazda.
Onda sam u ostatku dana pomalo očigledno i upečatljivo posmatrala ponašanja, oblačenje i energiju srednjoškolaca i srednjoškolki. Dekoltei, helanke, neskladno prekratke haljinice, poderana i pomalo oskudna odjeća, upečatljivo šminkanje i stav kojim ne daju sebi skrenuti pažnju da to što rade nije ispravno. Nimalo odvažno, nimalo ženstveno. Preslikano sa TV ekrana i foklerskih zvijezda.


Razmišljala sam o godinama kada se moja generacija odvažila na šminkanje. Većina mojih vršnjakinja je uživala u čistom licu do fotografisanja za matursku fotografiju, nekoliko njih u generaciji je pred kraj srednje škole navikavalo stopala na štikle, dok je ostatak nakon desetog metra na maturalnoj šetnji poželio izaći iz svoje kože zbog nekoliko centimetara visoke potpetice. Došlo je novo vrijeme i rekoh, nismo bile pećinarke, ali smo uživale u tinejdžerskim danima kako dolikuje. Nisu nam pred školu dolazila skupocjena vozila za čijim volanima su bili bogati ljudi na koje smo se lijepile kao pčela na med niti smo za fokus simpatisanja muškog roda imali nekoga ko će nas opipati od glave do pete i nabiti nogom stavljajući na zid recku da su “zbarili” mlado meso.
Činjenica je da nam svaki novi dan donese neki novi trend, da nam iz godine u godinu pomalo, nažalost, opadaju standardi i da je današnjim tinejdžerima teško objasniti da će biti vremena u budućnosti kada će svojim osobnostima privući suprotni spol, a da sada nije ni mjesto ni vrijeme da gologuze privlače one koji bi im mogli biti očevi.  
Djevojčice, mislite o sebi. Mislite o svojoj budućnosti. Ne dozvolite sebi da budete meta za pohotne poglede, negativne komentare i ne živite ono što istinski niste.
Vi ste biljke u cvatu, uzor ste nekoj djevojčici iz komšiluka, radite na sebi, ne dajte da budete nekome recka na zidu i da se vaše ime i koračanje ovim svijetom ismijava.
Učinite da budete ponosne na sebe svakog narednog dana. Vi ste žene, vi znate da možete osvojiti svijet!

Budite hrabre i odvažne, ženstvene i ponosne, ne oskudne, jeftine i razuzdane!
/cwbih/radiokameleon/

Nema komentara:

Objavi komentar