expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

ponedjeljak, 14. svibnja 2018.

“Ako sam ja pevaljka, dama je sigurno ona s nanogicom, koju vozi helikopterom o trošku napaćenog naroda” (VIDEO)


Folk pjevačica Jelena Karleuša gostovala je dijaloškoj emisiji N1 televizije u kojoj je govorila o predsjedniku Republike Srpske Miloradu Dodiku, pokretu #PravdaZaDavida, MMR vakcini, ali i Zvezdama Granda, odnosno svojim muzičkim projektima i kolegama.

Nakon što je na svom Facebook profilu objavila fotografiju prilikom obdukcije Davida Dragičevića, momka koji je brutallno ubijen u Banja Luci, te istu fotografiju popratila direktnom ništa manje iskrenom porukom, mnogi su stali na njenu stranu, što se ne može reći i za one koji su direktno i/ili indirektno povezani s ovim slučajem. Naime, predsjednik RS-a Milorad Dodik je, komentarišući stav Jelene Karleuše, iznio mnogo pogrdnih riječi, na kojem srbijanska estradna lično nije mogla ostati imuna.
“Milorada Dodika niko ne voli. Znate, neki dan sam pročitala izvještaj organizacije “Trading Economics” o stopi nezaposlenosti, BiH je prva u Evropi! Kako narod da voli čovjeka čiji narod nema šta da jede, a on sam je milijarder?” – rekla je Karleuša te postavila retoričko pitanje: “Koliko bezobrazan moraš biti?”
U emisiji se novinarka N1 televizije ponovo dotakla ‘pevaljke’, odnosno naziva koji je Milorad Dodik koristio opisujući lik i djelo Jelene Karleuše.

“Nazivajući mene ‘pevaljkom’, jedan čovjek koji sebe naziva predsjednikom, pokazao je kakav stav, odnosno koliko malo poštovanja ima prema ženama. S druge strane, ja ako i jesam ‘pevaljka’ dama je sigurno ona koja se vozi njegovim helikopterom o trošku siromašnih građana i to s ‘nanogicom’… ako me razumijete” – odgovorila je Karleuša.
Cijeli intervju pogledajte u nastavku….
/cwbih/freshpress.info/N1/

Nema komentara:

Objavi komentar