expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

četvrtak, 17. studenoga 2016.

Ejdin Đonlić je priča za sebe Bosanac ušao u historiju UEFA, a onda odbio ponude Arsenala i Tottenhama .

Odbio je ponude Arsenala i Tottenhama, jer želi da završi studije.

Za Ejdina Đonlića jedan dio karijere, onaj najvažniji, već je završen, iako ima tek 21 godinu, piše Telegraf.

Ovaj mladić je nedavno ušao u istoriju UEFA, jer mu je uspjelo nešto što do sada nikome nije u njegovom dobu: postao je najmlađi nosilac trenerske “A” licence i tako stao uz rame, makar u teorijskom poznavanju materije,
sa najvećim trenerskim umovima današnjice.



 Đonlić porijeklom je iz Bosne i Hercegovine, ali je odrastao u Norveškoj. Sa 19 godina je postao najmlađi trener sa UEFA “B” licencom u toj zemlji, a sada je otišao korak dalje: postao je ponosni vlasnik “A” licence koja mu otvara vrata najeminetnijih evropskih klubova. Naravno, ovo je samo početak puta. Na njemu je da se dalje usavršava i čeka pravu ponudu.

Đonlić je svojim izvanrednim rezultatom zainteresovao engleske medije kojima je objasnio otkud ideja da se još u ranom tinejdžerskom dobu, kada svi njegovi vršnjaci maštaju da postanu fudbaleri, on odluči za trenersku karijeru.

ejdin-djonlic


- Krenuo sam da se zanimam za trenerski posao vrlo rano, jer sam još kao mali shvatio da volim da igram fudbal, ali da fudbal nije sve u životu – zrelo je rezonovao još tada ovaj ambiciozni mladić. – Shvatio sam da želim da radim nešto drugo, i tako sam, poslije razgovora sa ocem, odlučio da budem trener. Čitao sam o Joseu Mourinhu i drugim trenerima koji su rano krenuli da se bave tim poslom, i rekoh sebi tada: “Znaš šta, uradićeš to i prije njih”. Ejdin je “A” licencu dobio ranije ove godine, u međuvremenu je nastavio da se školuje na mjestu gdje je i stekao najviše znanja o fudbalu, na Univerzitetu u Sautemptonu.

 Da su mu znanje i edukacija na prvom mjestu svjedoči i podatak da je zbog studija odbio dve ponude iz Londona, od Arsenala i Tottenhama. – Gledam utakmice svakog vikenda, a na putu do kuće, analiziram ih na tabletu. To radim samo za sebe, ne zbog nekog drugog, jer i tako želim da učim i da nadograđujem svoje znanje. Ponosan sam na sve što sam do sada postigao, ali sada samo želim da nastavim da se edukujem još više i pokušam da budem najbolji. 

Ono što je definitivno, vrijeme radi za ovog momka. – San mi je da jednog dana radim u Engleskoj i vodim neki premijerligaški klub. Ne želim da zvučim arogantno, ali zaista vjerujem da ću to uspeti jednog dana.

Nema komentara:

Objavi komentar