expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

četvrtak, 9. siječnja 2020.

Priča Jajčanina u Njemačkoj: Ovdje ti ne treba rođak, poznanik ili stranka za posao


Sanel Hrnjić (30) nakon osnovne škole, završava i srednju u Jajcu, a nakon toga nastavlja svoje obrazovanje u Sarajevu. U to vrijeme za njega je predstavljalo veliku promjenu, ali i izazov.
-Kroz studij na fakultetu kriminalističkih nauka težio sam ka tome da se izgradim kao pojedinac koji će moći funkcionirati u našem sistemu, društvu i doprinijeti istom. Nakon četiri godine uspješno apsolviranih studija na red su došli i konkursi. Jedan za drugom, gdje dobijam jasniju sliku kako funkcionira naše društvo, kazuje za Jajce online Sanel Hrnjić.
U bh društvu vise se gleda podobnost nego stručnost. Zapošljavanje uglavnom baziraju se kroz naštimane konkurse i stranačka upravljanja.
-Kako meni tako i mnogim drugima u istoj situaciji bilo je jasno da je pri zapošljavanju bolje imati titulu “rođaka”, prijatelja, poznanika iz neke stranke nego bilo koju akademsku titulu, govori on.
Trenutno se školuje na jednoj od najprestižnijih klinika u svijetu.


-Za Njemačku sam se odlučio da odem s tadašnjom djevojkom, a današnjom suprugom Ivanom. Kada sam došao škola mi je bila na prvom mjestu, a olakšavajuća okolnost je naravno bila poznavanje jezika. Poučen iskustvom ovaj put sam se odlučio za nešto što se traži na tržištu rada, ponovno tri godine obrazovanja zdravstvenog usmjerenja na jednoj od najboljih svjetskih klinika za ortopediju, rehabilitaciju paraplegičara i tetraplegičara, gdje se također izvode i najsloženije operacije skolioze, a radi se o Werner Wicker grupaciji klinika u Bad Wildungu, priča Hrnjić.
Bez obzira zbog jezičkih poteškoća Sanel Hrnjić je odlučio da se zadrži na akademskom nivou.
-Nisam tražio razlog da se odlučim opet za školu jednostavno smatram da je to ispravan put, Mada mi je na početku teško padalo iznova učit materiju s kojom se nisi toliko susretao kroz život još sve to na stranom jeziku, ali zadovoljan sam rezultatima, rekao je.
Veliku podršku mu pruža supruga Ivana, koja se takmiči za prestižnu titulu „Germany’s Next Topmodela” za 2018. godinu.
-Nakon tri godine, nude nam razna doškolovavanja iz raznih oblasti, a ja naravno ne mogu tek tako lako da pređem preko završenog studija u Sarajevu, tako da me privlači forenzička psihijatrija, gdje ću probati da uradim nostrifikaciju diplome. Budući da mi i supruga radi I školuje se u istoj grupaciji-klinici, podrška ne izostaje, zaključuje Sanel Hrnjić za kraj našeg razgovora za Jajce Online.
/cwbih/jajceonline/

Nema komentara:

Objavi komentar