expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

petak, 17. veljače 2017.

PISMO JEDNOG HRVATA :Ljudi, nemojte vise gubiti vrijeme, zdravlje i zivce......Pročitajte o čemu se radi


PISMO PRENOSIMO U CIJELOSTI :

Ovo je napisao jedan čovjek koji je otišao raditi u Irsku. Želim iskoristit ovaj medij i ljudima koje poznam širom lijepe naše, reći iz prve ruke samo ovo: Ako niste uhljeb, guzonjin sin ili politički krpelj neke od naših vodećih stranaka, sigurno ste se u vašem životu kao i ja pitali, kako to da kod nas ljudi koji su totalni debili, nekulturni, bezobrazni i neobrazovani imaju toliko novaca, uspjesni su, slavni i zaobilaze zakon i pravila bez posljedica. 

Zasto? Ja sam se uvijek pitao da li sam ja onda idiot? zaostao? nesposoban ili nesto drugo nije u redu samnom jer u nasem hrvatskom okruzenju nemogu postici nista vise od toga nego da prezivim mjesec, da li ce tako biti do kraja zivota? Postoji li mjesto gdje je drugacije i gdje se neke druge kvalitete vise cijene i nagraduju? E pa upravo to sasvim NEOBICNO iskustvo sam dozivio u Irskoj, gdje za svo čudo moj poslodavac zaista cijeni rad, trud, angažman, poštenje, iskrenost, odgovornost prema poslu i klijentu. Jebote, nemozes vjerovat, pa onda iz iskustva pricekas sa euforijom jer mislis mozda je to samo na pocetku, medutim kad se to nastavi mjesec za mjesec, pa ti se nagovijesti povisica i vise rangirano radno mjesto, shvatis da nisi ti idiot, da nisi nesposoban i da je zapravo sve uredu s tobom. 




Okruzenje u kojem si bio je nezdravo i lose i onda tako nekako ispunjen necim cudnim, novim ali ful dobrim pocnes i na zivot i stvari malo drugacije gledat, vedrije, toplije i prije svega zdravije. Ljudi, nemojte vise gubiti vrijeme, zdravlje i zivce u Bankarskoj/HDZ/SDP-ovskoj prčiji a pod krinkom nacionalizma su nas pokrali i domovinu nam rasprodali. Ponosan sam što sam Hrvat i zauvijek ću voljet svoju domovinu ali Hrvatska država... fuj


/cwbh/

Nema komentara:

Objavi komentar