expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

četvrtak, 23. svibnja 2019.

Muriz Memić: "Ja ću na kraju pravdu uzeti u svoje ruke. Osvetit ću se jednostavno" (VIDEO)


U razgovoru koji je source.ba objavio sa Murizom Memićem, ocem ubijenog Dženana Memića, potresen i nezadovoljan sporosti cijelog slučaja Muriz govori da ima sve dokaze da je njegov sin ubijen, ali i dalje postoje neljudi koji koče da cijeli slučaj dođe do istine. 
Između ostalog, Muriz je rekao da zna koji su to ljudi kojima nije cilj da se dođe do prave istine.
"SDA puše vjetrove protiv mene. Oni su uzeli sve od ovog naroda", rekao je Muriz između ostalog. 
Obzirom da je i do sada vidio da se istina o smrti njegovog sina vješto nastoji sakriti, Muriz je u jednom momentu kazao da će sam osvetiti ubici njegovog sina jer zna o kome se radi. 
"Ja ću to uraditi na kraju. mene budalom neće napraviti. Ja neću stati", istakao je otac ubijenog Dženana, Muriz Memić. 
Dotakao se i Davora Dragičevića kojeg je sopstvena država otjerala u Austriju jer je tražio pravu istinu o smrti svoga sina, Davida Dragičevića.


"Vidjeli smo šta su uradili Davoru. Ovdje je malo drugačija situacija. Ovi ovdje begovi su malo mudriji. Oni su uspjeli Davora istjerati iz vlastite zemlje, ali se on nada da će se vratiti. Policija je njih isprovocirala, izmislili su sukob samo da bi rastjerali grupu Pravda za Davida, ali će uskoro biti protesti u Sarajevu za Davida i Dženana, neće nas rastjerati", rekao je Muriz Memić. 
Pogledajte i šta je sve Memić rekao u razgovoru za Face: 


/cwbih/face.ba/

Nema komentara:

Objavi komentar