expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

nedjelja, 19. svibnja 2019.

Lagumdžija: Žao mi je SDP-a, današnje vođice su me izbrisali sa njihovog spiska



Hvala ljudima, članovima i simpatizerima na podršci. Žao mi je SDP-a, kao i dobrih ljudi sa kojima sam tolike godine proveo u zajedničkom radu, borbi i stvaranju. U pobjedama i porazima, poručio je na zvaničnom Twitter nalogu Zlatko Lagumdžija u reakciji na odluku Glavnog odbora SDP-a koji je njega i još sedam članova isključio iz ove stranke.
Lagumdžija je nakon odluke Glavnog odbora istakao da će "socijalna pravda i demokratija, država i društvo zajedničkih vrijednosti ostati putevi po kojima ću koračati sa časnim ljudima". 
"Hvala ljudima, članovima i simpatizerima na podršci. Žao mi je SDP-a, kao i dobrih ljudi sa kojima sam tolike godine proveo u zajedničkom radu, borbi i stvaranju. U pobjedama i porazima. Sa njima ću biti i ubuduće Prijekim sudom bez suđenja na krilima spinova današnje vođice SDP-a su me izbrisali sa njihovog spiska. Kako moje znanje, tako ni ono u što vjerujem, kao ni socijaldemokratu i ljevičara iz mene NE MOGU izbrisati!


Socijalna pravda i demokratija, država i društvo zajedničkih vrijednosti će ostati putevi po kojima ću koračati sa časnim ljudima. 

Takvih danas ima mnogo i u SDP-u i u Bosni i Hercegovini. Vjerujem da je pred nama vrijeme kada će nas biti sve više - zajedno. Sretno", napisao je Lagumdžija na zvaničnom Twitter nalogu.

/cwbih/N1/

Nema komentara:

Objavi komentar