expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

nedjelja, 26. svibnja 2019.

Muamer Ćesir, sin napadača na kamere prostački izvrijeđao Marija Pejovića


Sarajlila Mario Pejović je osudio fašistički post zastupnice u KS Samre Čosović- Hajdarević što je inspirisalo mlađeg Ćesira da napadne sugrađanina Pejovića

Muamer Ćesir, sin Huseina, napadača na kamere na Facebooku je vulgarno vrijeđao Marija Pejovića, koji je na Facebooku osudio fašistički komentar zastupnice u Skupštini KS-a Samre Čosović- Hajdarević koja je širila mržnju na nacionalnoj osnovi, a sve zbog nemuslimanskog imena dugogodišnje novinarke i urednice u Buybooku Kristine Ljevak koja je nominovana za direktoricu Televizije Sarajevo.
U postu je govorio i o zaslugama njegove porodice u odbrani Sarajeva. To je bio povod Ćesiru mlađem da prostački vrijeđa Pejovića.


- Na moj post o ratnim zaslugama i ko je šta radio, dobijem dva zanimljiva komentara. Prvi od Muamera Ćesira, čiji otac Huso je široj javnosti poznat po tome što nije napao novinara, već kameru. Ćesir mlađi je u komentaru uvrijedio i moju mamu, ženu koja je umrla prošle sedmice. Mislio sam mu nešto odgovoriti, ali ne bi on to shvatio. Isto kao što ne shvata da nisu svi ljudi kurve koji bi guzicu i dušu prodali za par maraka. Našao se covjek prozvan. Valjda zna on što. A ti, Asmire, ne brini. Pejovića ima i biće nas još. Moji pokojni roditelji su me suviše fino odgojili da bih bilo šta drugo dodao ovoj dvojici..., napisao je Pejović i postavio fotografiju komentara Mueamera Ćesira u kojem vrijeđa Pejovića i njegovu porodicu.
image
/PRINTSCREEN
/cwbih/oslobođenjeportal/

Nema komentara:

Objavi komentar