expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

subota, 20. veljače 2016.

DOKTORICA NAPALA PACIJENTICU: Penzioner branio svoju ženu, pa završio u pritvoru


„Osmog februara supruga mi je bila naručena za pregled, ali su nam iz Skerlićeve javili da se pokvario aparat i da nazovemo sutra. Nazvali smo sutradan i rekli su nam da je aparat popravljen i da supruga može doći na pregled. Otišli smo 10. februara, otpratio sam suprugu do Zavoda i sjeo u obližnji kafić da je sačekam da završi. Međutim, nakon što je supruga predala uputnicu na kartoteci, doktorica Anida Osmić je izašla i rekla joj da je ne može pregledati, te da je prvi slobodan termin za pregled u mjesecu martu. Supruga je izašla, došla je do mene plačući i rekla mi da ju je doktorica ponovo vratila, iako joj je rečeno da dođe tog dana“, priča Haskić.



„Uzeo sam njene nalaze i ponovo smo otišli u Zavod. Tamo je bila doktorica Osmić i verbalno smo se sukobili u čekaonici. Priznajem, svašta sam joj izgovorio, bio sam revoltiran jer mi teško bolesnu ženu stalno vraćaju i odgađaju joj pregled, ali ni doktorica meni nije ostala dužna... Nakon kraće prepirke, krenuo sam na sprat do njenog šefa sa namjerom da je prijavim. Za to vrijeme, moja supruga je ostala u prizemlju sa doktoricom, čuo sam da se svađa nastavila i vratio sam se dole. Kada sam otvorio vrata, ugledao sam doktoricu Osmić kako vuče moju suprugu za kosu, i to objema rukama! Supruga joj je govorila: 'Nemojte, molim vas, operisana sam, povrijedićete mi kičmu', ali doktorica nije reagovala. Povukao sam suprugu za okovratnik kaputa pokušavajući da je istrgnem iz njezinih ruku, a tada je doktorica počela da vrišti koliko je grlo nosi i da zove kolege upomoć, vičući kako smo mi nju napali i da sam je ja udario. Na izlazu je gurnula moju suprugu, koja je pala na pod“, govori Haskić.

Jutro nakon incidenta inspektori kantonalnog MUP-a su nazvali Haskićeve i zatražili da supruga i on dođu u Policijsku stanicu Centar na Marijin Dvoru i da daju iskaze. Nakon što su oboje dali izjave, te večeri na kućnu adresu su im došla trojica inspektora te zatražili od Haskića da ponovo pođe s njima u PS Centar, jer je navodno u originalnom zapisniku napravljena neka greška koju treba ispraviti.

„Kada smo došli u stanicu, vidio sam da je u Zapisniku promijenjena riječ 'prekršaj' u krivično djelo 'nasilničko ponašanje'. Nisam ništa rekao, a jedan od inspektora tada mi je kazao da ću morati provesti noć u pritvoru“, priča Enez Haskić.

Haskić je tu večer proveo u policijskoj stanici, a sutradan su ga odveli kod kantonalne tužiteljice Advije Hajdo-Balta koja je zatražila da se Haskiću odredi mjera pritvora, i to po hitnom postupku. „Tužiteljica je odmah nazvala Centralni zatvor da pita ima li kod njih mjesta. Nakon što me je saslušala, došli su policajci i odveli me sa lisicama na rukama u zatvor.Tu sam prenoćio, a sutradan je bilo saslušanje na Općinskom sudu i sutkinja Galiba Katica je naredila da se odmah ukine mjera pritvora“, kaže Haskić.

Haskić, koji je inače penzionisani pukovnik Armije RBiH, kaže da nije mogao vjerovati kada su ga odveli u zatvor kao najvećeg kriminalca. U međuvremenu je saznao da je doktorica Anida Osmić supruga kantonalnog tužioca Senada Osmića. Vjeruje da je upravo ta činjenica „kumovala“ cijelom ovom slučaju.

S druge strane, doktorica Osmić i dalje ostaje pri svojoj izjavi da ju je Haskić verbalno i fizički napao, kao i tužbi koju je podnijela protiv njega. U izjavi je dr. Osmić navela, između ostalog, da joj je Haskić „upućivao psovke, vrijeđao i pljunuo je i stisnutim pesnicama udario u predio glave“, te da je nakon incidenta pregledana na na KUM-u Kliničkog centra, gdje su joj konstatovane lake tjelesne povrede.

„Vjerovatno će doći do suđenja, pa neka se dokaže ko je prav, a ko je kriv. Na ulazu u Zavod u Skerlićevoj postoje kamere i nadam se da će se na tim snimcima moći vidjeti barem dio onoga što se dogodilo. Ja znam da nisam napravio ništa loše, a doktorica neka postupa po svojoj savjesti, kao i njene kolege koje je pozvala za svjedoke, iako niko od njih nije prisustvovao događaju“, zaključuje Haskić.

Naš sagovornik na kraju posebno ističe policajce i inspektore MUP-a Kantona Sarajevo koji su se, kako kaže, za sve vrijeme koje je proveo u pritvoru prema njemu odnosili i više nego korektno.

 (Slobodna Bosna)

Nema komentara:

Objavi komentar