expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

srijeda, 11. srpnja 2018.

Evo čime će Facebook oživjeti svoju nepopularnu funkciju

Kada je Instagram 2016. pokretao priče, vodili su se motom kako korisnicima žele da pruže mjesto na kojem će moći objavljivati sadržaje bez razmišljanja o tome koliko će lajkova skupiti. Istim je putem neko vrijeme išao i Facebook, ali njihova verzija nije toliko popularna. Sad su odlučili da okrenu ploču i pričama dodaju dobre stare lajkove i neke nove reakcije.

Na Facebooku se sve oduvijek vrtjelo oko lajkova, a onda su i oni uveli priče na koje nije moguće reagovati. Barem to niste mogli činiti do sada, piše Tportal.hr
Facebookove priče češće izgledaju kao grad duhova, za razliku od istih na Instagramu ili Snapchatu, iako imaju 150 miliona dnevnih korisnika. Sada su se dosjetili kako bi ipak mogli ubaciti svoje reakcije – lice koje se smije, razna iznenađena, tužna, ljuta i zaljubljena lica – iz novosti u priče.
Te će reakcije zamijeniti generičke brze odgovore u obliku emotikona koje je prethodno ponudio, a dodaće i dvije ‘interaktivne naljepnice’ – plamen i smijeh koje će korisnici moći da dodaju svojim ličnim pričama. Kada prijatelji dodirnu naljepnicu, korisnik će biti obaviješten.
Na sličan će način biti moguće pokrenuti i grupni razgovor s ljudima koji su pogledali priču. Na primjer, kada dodirnete da biste vidjeli ko ju je pregledao, na popisu gledaoca istaknuće se oni koji su poslali reakcije ili odgovore na Messenger.
Osim toga, Facebook već ispituje i Selfie mod za priče sa opcijom Soft Focus koja je slična nedavno predstavljenom Instagram Focusu. Nakon ovoga, postavlja se pitanje hoće li dugme Like doći i na Instagram priče.
Kada je Snapchat izumio format Stories, namjerno je izostavio dugme Like jer bi to dijeljenje sadržaja pretvorilo u takmičenje u kojem korisnici žude za povratnim informacijama i objavljuju samo najpopularnije.
/cwbih/fokus.ba/

Nema komentara:

Objavi komentar