expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

nedjelja, 11. lipnja 2017.

Gilli ekskluzivno : Htio sam smiriti strasti, a sad ću platiti svojom glavom!


Nema dileme – Stephane Gilli će biti najžešće kažnjen.
Čovjek koji u slobodno vrijeme trenira ful-kontakt, demonstrirao je kako se u nekoliko poteza izbijaju zubu. Na terenu, pred kamerama.
S obzirom na težinu incidenta, Francuz će biti drakonski sankcioniran, a postupak je najavio i NSBiH.
Savez je jučer objavio da će Gillijev postupak biti analiziran, nakon čega će nadležni organ donijeti odgovarajuću odluku.
U izjavi za “Dnevni avaz”, Gilli se izvinio javnosti, navijačima, kao i Janisu Janiotasu, te objasnio svoj postupak.
- Nije mi ni najmanje bila namjera da se tučem, nisam takva osoba. Ozbiljan sam čovjek i otac dvoje djece. Htio sam zaštititi naše fudbalere, spriječiti eskalaciju sukoba i razdvojiti strane. Međutim, u jednom trenutku sam vidio grčkog igrača u punom trku i moja je jedina misao bila da ga spriječim da nasrne na nekoga. Instinktivno sam reagirao i zaustavio ga, mada sada žalim zbog toga - rekao nam je Gilli.
Francuski trener svjestan je šta je učinio.
- Jako mi je žao i svima se želim izviniti zbog svog postupka, ali ponovo kažem, djelovao sam u djeliću sekunde. Bila mi je želja da pomognem spuštanju strasti, ali sada sam se našao u situaciji da ću vjerovatno svojom glavom platiti - kazao je Gilli.


/cwbih/Avaz/Autor: M. T. /

Nema komentara:

Objavi komentar