expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

petak, 30. lipnja 2017.

Elvin Čavkić neće više na Grand: Vrijeme je da sam gradim karijeru bez GRANDA , ne želim biti u takmičenju koj je unaprijed namješteno.




Elvin Čavkić, kako mnogi smatraju, prerano je napustio popularno muzičko takmičenje „Zvzede Granda“. I sam Bišćanin je iskazao nezadovoljstvo ovim Grandovim potezom, ali nije se previše uzrujavao.
– Nisam razočaran. Dao sam maksimum od sebe i zadovoljan sam svakim svojim nastupom. To da neki kandidati imaju veliku podršku od strane žirija što je s druge strane nepravedno prema ostatku takmičara je sto posto tačno. Mislim da je preoštro reći da se čak i pobjeda namješta, ali pred nama je da vidimo – kaže Čavkić, ali priznaje kako je svojih pet minuta na sceni iskoristio na najbolji mogući način.
Grand je velika reklama za sve pjevače i smatram da sam je odlično iskoristio. Uskoro će biti premijera moje pjesme i nadam se da će je ljudi prihvatiti jednako dobro kao i moje nastupe na Grandu – komentira Elvin i dodaje kako se ipak neće više takmičiti.
– Smatram da je vrijeme da samostalno krenem u građenje karijere, a u tome imam podršku svojih najbližih što mi je i najbitnije. Mnogo sam im zahvalan na tome – rekao je popularni Krajišnik.
/cwbih/glamurpress/


Nema komentara:

Objavi komentar