expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

četvrtak, 11. kolovoza 2016.

Pošteni vozač iz Tuzle Dino ,vratio izgubljeni mobitel djevojčici iz Gradačca




Da još uvijek na zemlji postoje pošteni ljudi svjedoči i ova priča koju nam je poslala djevojčica iz Gradačca po imenu Elma  koja se ujedno i zahvaljuje od sveg srca .

Igrom slučaja djevojčica po imenu Elma igrajući se u obližnjem komšiluku sa svojom drugaricom,  ostavili su mobitele na auto koje se nalazilo u blizini ...Igrajući se zaboravile su  na mobitele ,a dotični vlasnik auta je ne obraćajući pažnju krenuo svojim poslom u grad .


Igrom slučaja jedan od mobitele je ostao zaglavljen za brisač , a drugi je pao sa auta kod Energopetrol benzinske pumpe .Pošteni nalazač iz Tuzle po imenu Dino je tom prilikom bio u Gradačcu i našao mobitel ponio ga sa sobom i znajući da će neko pozvati nije ga htio isključiti već je čekao poziv od vlasnika .


Na poziv djevojčice rekao je da je našao mobitel i da će ga vratiti ,samo da se javi neko od roditelja da se dogovore gdje će se naći .Otac djevojčice je ponovno nazvao da se dogovori i da mu se zahvali  i ako moze na neki način da mu se oduži  ..na pitanje da ne može vjerovati da još ima takvih ljudi ,Dino mu je odgovorio 
"JA NISAM BOGAT ČOVJEK ALI ZNAM KAKO BI BILO MENI DA SAM JA IZGUBIO ". 



Sutra je Dino odmah ujutro poslao mobitel po svom kolegi Elki koji je vozač sivog mini busa iz Tuzle.   

Ovom prilikom se i mi zahavaljujemo poštenom vozaču i drago nam je da još uvijek ima dobrih ljudi na ovoj planeti .....

Nema komentara:

Objavi komentar