expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 30. kolovoza 2016.

Haris i Maid nemaju udžbenike: Novaliću, imaš li stida i obraza?

Izbjeglica sam iz Sapne. Imam suprugu i dva sina. Kao maloljetnik sam stupio dobrovoljno u Armiju RBiH. Sada sam teško obolio, duševni sam bolesnik i bio sam hospitaliziran na Neuropsihijatrijskoj klinici. Molimo sve ljude koji mogu da nam pomognu da djeci kupimo knjige i ogrijev. Za hranu da i ne govorim. Mi smo bukvalno gladni, rekao nam je Ismet Spahić.

Demobilizirani borac Armije RBiH Ismet Spahić koji je smješten u kolektivnom smještaju u Gradačcu ne može u četvrtak poslati u školu svoje sinove Harisa koji je završio drugi razred i Maida koji treba krenuti u peti razred Osnovne škole Ivan Goran Kovačić u Gradačcu. Ismet je teško obolio, živi na rubu egzistencije i pored lošeg zdravstvenog stanja nekako je uspijevao školovati svoja dva sina. Sada je u neizvjesnosti. Dva dana su do početka školske godine, a Haris i Maid nemaju udžbenike, nemaju ni sveske, ruksake, odjeću i obuću.Hodžić obećao, ali ”temeljni” su na godišnjem odmoru



Predsjednik Saveza demobilisanih boraca Federacije BiH Nijaz Hodžić obećao je jednokratnu novčanu pomoć braći Harisu i Maidu, ali u lokalnom udruženju Demobilisanih boraca u Gradačcu nemaju ni obrasce koji se moraju ispuniti kako bi se prema Spahićima djelovalo interventno prije početka škole. Pokušali smo taj famozni obrazac dobiti u Tuzli u tamošnjem Savezu demobilisanih boraca, ali je tehničko lice u toj kancelariji na godišnjem odmoru.
Spahići ne mogu svojim sinovima priuštiti sveske i udžbenike za školu dok dobro namješteni borci u režimskim Udruženjima i Savezima imaju pogodnosti i uživaju na moru na godišnjem odmoru. Maid i Haris su vjerovatno na televiziji jedino vidjeli more, a njihov je otac krvario i ginuo za Bosnu i Hercegovinu i u toj borbi teško i obolio.
-Izbjeglica sam iz Sapne. Imam suprugu i dva sina. Kao maloljetnik sam stupio dobrovoljno u Armiju RBiH. Sada sam teško obolio, duševni sam bolesnik i bio sam hospitaliziran na Neuropsihijatrijskoj klinici. Liječim se kod doktorice Senade Kuraković, specijalistkinje Neuropsihijatrije, Svakih tri sedmice dobivam injekcije i uzimam vrlo jaku terapiju. Supruga, djeca i ja živimo u Kolektivnom smještaju Vida 2 – Diren. Molimo sve ljude koji mogu da nam pomognu da djeci kupimo knjige i ogrijev. Za hranu da i ne govorim. Mi smo bukvalno gladni, rekao nam je Ismet Spahić.
Novalić i Bukvarević isplaćuju ”temeljne”, Spahiću ne daju
Na posljednjem sastanku Komisije (Radne grupe) za izradu nacrta Zakona o demobilisanim borcima koju je Rješenjem od 17.avgusta formirao resorni ministar Salko Bukvarević, član te Komisije Nermin Bise zatražio je da se članovima Komisije koji dolaze van Sarajeva refundiraju troškovi putovanja od čega je cijeli iznos namjeravao uplatiti za pomoć Ismetu i Jasmini Spahić kako bi mogli kupiti Harisu i Maidu udžbenike.
-Meni ne treba refundacija troškova, prvi se javio član Komisije (Radne grupe) Nijaz Hodžić iz Saveza demobilisanih boraca Federacije BiH koji je još dodao:
-Meni Savez snosi sve troškove putovanja!
Za njim se javio i Miroslav Škoro iz komponente HVO Udruga.
-Ne treba ni meni, i ja imam!
U međuvremenu, uputili smo dopis na adresu predsjednice Komisije (Radne grupe) Tatjane Pejaković kako bismo je podsjetili da predloži ministru Bukvareviću refundiranje troškova putovanja članovima koji su van Sarajeva s jasno izraženom namjerom da će taj novac biti uplaćen saborcu koji ne može svojoj djeci nabaviti udžbenike, na što smo dobili odgovor:
-Obavještavamo Vas da smo izvršili konsultacije sa ministrom gospodinom Bukvarevićem gdje nam je rečeno da se rad u Radnoj grupi neće plaćati.
Ministre Bukvareviću, koliko plaćate na nivou godine tzv.temeljnim Udruženjima i Savezima koji svoje članove u Komisiji (Radnoj grupi) mogu finansirati od našeg novca?
Ministre Bukvareviću, Spahići žive na rubu egzistencije u gradu iz kojeg je vaš šef i premijer Fadil Novalić. Zašto ste dozvolili da djeca boraca dva dana pred početak škole nemaju ni udžbenike, ni obuću, ni odjeću, ni hrane, niti imaju svoj topli dom?
Hoćete li im pomoći? I imate li imalo stida? Ljudskosti u sebi? I vi, i premijer Novalić? Sram vas bilo.
Oni nemaju stida i nemaju obraza. Neće pomoći Spahićima. Zato je jedino preostalo da apel za pomoć Spahićima uputimo i vama dragi i poštovani čitaoci. Pomozite da Haris i Maid prekosutra krenu u školu.
Vaša dobrovoljna novčana sredstva možete uplatiti na račun otvoren u NLB banci na ime: Ismet Spahić, NLB Banka – broj računa 13219 020 11359 080.
Spahiće možete kontaktirati i lično na broj 062 981 078
Piše: Nermin Bise

Nema komentara:

Objavi komentar