expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

četvrtak, 28. siječnja 2021.

Mladi reprezentativac BiH odbio poziv Srbije riječima: Rođen sam u BiH, za BiH ću i igrati

 



Mladi reprezentativac Bosne i Hercegovine Milan Savić priznao je u razgovoru za srbijanske medije da su ga zvali iz Fudbalskog saveza Srbije.

– Dok sam igrao za kadete, bilo je riječi da bih mogao da igram za Srbiju međutim u tom trenutku sam razmišljao, rođen sam u Bosni i trebalo bi da igram za tu zemlju, rekao je Savić i zatim dodao:

– Sada sam u mladoj reprezentaciji i veoma sam zadovoljan. Nadam se da ću nekada zaigrati i za seniorsku reprezentaciju naše zemlje.

Njegov saigrač u Čukaričkom Stefan Kovač, također je mladi reprezentativac naše zemlje, a Savić smatra da će upravo on biti sljedeći reprezentativac naše zemlje.

– Mislim da će Kovač prije mene u seniorsku reprezentaciju, pratiću ga, nema druge, zaključio je 20-godišnji ofanzivac Čukaričkog.


Savić je ove sezone odigrao 17 utakmica za Čukarički i postigao gol, a ranije je još nastupao za beogradsku Crvenu zvezdu i Mechelen.

Odigrao je četiri utakmice za U21 reprezentaciju Bosne i Hercegovine.

Podsjećanja radi, Savićevi sugrađani iz Bijeljine, poput Mihajla Ristića, Dejana Joveljića, Svetozara Markovića i Luke Jovića izabrali su Srbiju, no kod krilnog napadača očito dileme nije bilo.

/cwbih/bhlopta/

Nema komentara:

Objavi komentar