expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 12. veljače 2019.

U NJEMAČKOJ RADIM KAO MEDICINSKA SESTRA: ZA 6 MJESECI SAM ZARADILA ZA KUPOVINU STANA, A U BOSNI SAM TO MOGLA SAMO SANJATI


Dosta ljudi odlazi u Njemačku, a sve više je mladih koji tamo grade bolje živote. Nemojte ih nikako kriviti zbog toga. Budite svjesni kakva je ovdje situacija i da se neće puno toga promijeniti.   Stanovnici nemaju posla, fakultetski obrazovane osobe ne mogu ni sanjati o poslu za koju su se trudile jer će im neko sa štelom zauzeti poziciju.



Zdravstveni sistem koji je užasan, još uvijek se oboljeli liječe SMS porukama. Plate i penzije su male, pritom uvijek kasne, starije osobe nemaju nikavu njegu. Mogli bismo do sutra nabrajati šta to ovdje ne valja.


U Njemačkoj je stanje dosta sređenije.  Imate redovna primanja, zdravstveno osiguranje, starije osobe su zbrinute.  Tamo svakako imate dosta više prilika. Opet,budite spremni da moćda na početku neće biti lako kada odete.  Svaki početak je težak, treba vam samo malo vremena da naviknete na sve to.  Plate su veće, ali su i troškovi veći.

Nemojte da stvarate zablude, već se informišite i iskoristite prilike koje vam se nude.  Mnogi imaju pozitivne riječi za život tamo, a jedna djevojka je podijelila svoje:

„Rođena sam u Zenici, tamo sam radila za platu od 600 km u pekari, koja naravno nije bila redovna,. Troškovi su bili režije i hrana, a o štednji nisam mogla ni sanjati.

Odlučila sam nešto promijeniti, nastavila sam školovanje i u Doboju završila za medicinsku sestru. Otišla sam u Njemačku. Za šest mjeseci tamo  sam zaradila toliko da bih mogla kupiti manji stan i auto, a o tome u BiH nisam mogla ni da sanjam.“

/cwbih/dnevnevijesti/

1 komentar:

  1. ovo je lažna vijest bez obzira ko je objavio, jedan mali stan od 30 mˇ košta u svakom većem gradu u Njemačkoj 100.000 - 150.000 €, a trosobni stan od 75-80mˇ
    450.000 - 650.000 € tako da jedna med.sestra zasigurno ne može ovo sebi priuštiti bez obzira da li mjesečno imala 1500 ili 2500 € neto, znam prilike u Njemačkoj vrlo dobro zato mogu ovo da tvrdim. Imam utisak da neko želi da omaložava bosanske plate ali Bosna je kao i mnoge male državice koje nikada ne mogu zapadni sistem dostići i radnici u Bosni ne treba da nasjedaju na ovakve vijesti

    OdgovoriIzbriši