expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

četvrtak, 20. rujna 2018.

Neka oni pobjeđuju u naručenim anketama, ja ću u onoj ključnoj 7. oktobra

Kandidat za člana Predsjedništva BiH iz reda bošnjačkog naroda prof.dr. Denis Bećirović u izjavi za Vijesti.ba, komentarišući dosadašnji tok predizborne kampnje, kaže da je njegova kampanja pozitivna kampanja.
- Jedini sam kandidat koji nije rekao nijednu ružnu riječ o bilo kojem protivkandidatu. Neću to činiti ni dalje. Zašto? Zato što su moji problemi nezaposlenost, odlazak mladih, loš obrazovni sistem, loše zdravstvo, ogromne poslovne barijere koje tjeraju strane investitore od ove zemlje. Mi se trebamo baviti tim pitanjima, a ne političkim svađama, kaže Bećirović.
Dodaje da je situacija takva da je 95 posto svih napada u kampanji bilo usmjereno isključivo na njega.



- Nije to slučajno. Vladajuće strukture i vladajuće stranke jako dobro znaju ko je kandidat koji ih najviše ugrožava. Niko ne napada slabe kandidate. Ti napadi samo pokazuju da zaista vodim u svim relevantnim anketama, iako oni znaju plasirsti neke druge ankete, kaže Bećirović i dodaje:
- Ali, ja ću reći samo jednu rečenicu u vezi sa tim anketama: neka oni pobjeđuju u tim svojim naručenim anketama, oni će to raditi još nekoliko dana, ja ću pobijediti u onoj ključnoj anketi, to je ona 7. oktobra 2018. godine.


 /cwbih/Vijesti.ba/

Nema komentara:

Objavi komentar