expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

subota, 26. rujna 2015.

ON IMA HRABROSTI: Ubacite me na Farmu da prebijem Kristijana!


Agim Đovani Abdulah, MMA borac iz Albanije želi da uđe na Farmu i prebije Kristijana Golubovića. ``Ušao bih samo zbog njega. On je loš borac i loše se bije. Tamo bi mu pokazao kako se to radi. Žao mi je  što laže ljude da je pravi muškarac`` - rekao je Agim koji je pobijedio nedavno Golubovića u borbi.



Inače, Albanac nije jedini koji želi da prebije Kristijana. S takvim namjerama u javnosti je izašao i Adnan Nane Alić.

- Najjači sam čovjek u Srbiji. Prebio bih ga, ako bi me napao. Bilo mi je mučno da gledam kako se Lepomir Bakić povlači pred njim. Meni se to ne bi desilo - poručio je MMA borac iz Novog Pazara za Blic.

Nema komentara:

Objavi komentar