expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 29. rujna 2015.

'DŽIHADISTI SPREMAJU NUKLEARNI HOLOKAUST!' Nijemac koji je proveo 10 dana u Islamskoj državi odaslao svijetu dramatično upozorenje

Njemački novinar koji je proveo 10 dana u Islamskoj državi tvrdi da džihadisti najozbiljnije planiraju nuklearni holokaust kojim bi većinu 'nevjernika' zbrisali s lica zemlje. Jürgen Todenhöfer je godinama kritizirao američku politiku na Bliskom istoku, pa su čelni ljudi tzv. kalifata procijenili da je Nijemac slobodno može posjetiti Islamsku državu i vratiti se u domovinu s glavom na ramenima.

Vjerujte mi, ti ljudi žele pokrenuti nuklearni tsunami protiv Zapada i protiv bilo koga tko se protivi njihovim planovima proširenja kalifata - rekao je 75-godišnji Todenhöfer koji sprema i knjigu pod nazivom 'Deset dana u Islamskoj državi'.
U razgovoru za Express vremešni novinar je rekao da su džihadisti njemu i sinu oduzeli mobitele odmah pri ulasku u IS. Ali, kaže, bio je spreman za to. Mjesecima prije dolaska Todenhöfer je razgovarao s džihadistima preko Skypea i dogovarao svoj posjet u najopasnije mjesto na svijetu.


- Naravno da sam vidio brojne brutalne snimke odrubljivanja glava i svakako sam bio u velikoj nedoumici posljednjih nekoliko mjeseci. Međutim, odluku sam donio i nisam htio odustati.
Nijemac se raspričao o svojem iskustvu u kalifatu.
- Ljudi žive u barakama, u uništenim kućama, pa čak i jamama koje su nastale bombardiranjem. Ja sam spavao na tlu, ali srećom imao sam plastični madrac. Dopustili su mi da unesem i vreću za spavanje.
Kad je u pitanju uništenje ISIS-a, Todenhöfer nije preveliki optimist.
- To je najopasnija teroristička skupina koju sam ikada vidio. Realno, ne vidim načina kako ih zaustaviti. Možda ih jedino mogu uništiti Arapi, ali nisam siguran da su voljni ući u taj rat. Što vrijeme ide dalje, ja sam sve veći pesimist.

Upozorio je da je teroristička organizacija puno opasnija i organiziranija nego što Zapad misli.
- Zapad je dramatično podcijenio IS. Nema koncepta, nema taktike, nema rješenja... Džihadisti su puno opasniji i organiziraniji nego što zapadni čelnici misle. Bio sam u 'mali milijun' ratnih zona po cijelom svijetu, ali nikada nisam vidio da su borci toliko entuzijastični i uvjereni u konačnu pobjedu.
Novinar je većinu vremena proveo u Mosulu, ali bio je i u glavnom gradu IS-a Raqqi.
- Brutalni su. Ekstremno brutalni. I nije stvar samo u odrubljivanju glava. Njihova religijska pravila su njihova službena politika. Oni najozbiljnije pričaju o tome da moraju ubiti pola milijarde ljudi i sto posto su uvjereni da će dobiti ovaj rat.
Todenhöfer je otišao tako daleko da je ustvrdio da ISIS planira masovni genocid ljudi koji ne žele živjeti po njihovim pravilima.
- Oni žele samo ubijati! Stotine milijuna ljudi žele eliminirati u ime 'vjerskog čišćenja'. Kršćane, hinduiste, ateiste, jazide... Žene i djecu neće ubiti, njih žele strpati u roblje.
Moderni muslimani također neće biti iznimka.
- Prema njihovom vjerovanju svi oni koji promoviraju demokraciju, moraju biti ubijeni.
Novinar je na kraju zaključio da totalitarni režim u IS-u funkcionira savršeno, pogotovo u Mosulu.
- Tamošnjim Sunitima je definitivno bolje nego u prijašnjem režimu. Prije su ih puno više mučili - rekao je Todenhöfer i na kraju zaključio.
- ISIS želi osvojiti svijet. Spremaju najveće 'vjersko čišćenje' u ljudskoj povijesti.

/jutarnji.hr/

Nema komentara:

Objavi komentar