expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

Javni poziv odgovornima za haos na ulicama Općine Gradačac

Obraćam VAM SE prvenstveno Kao građanka, A zatim sam Kao zastupnica u Skupštini Tuzlanskog kantona i ovim putem Vas pozivam da hitno počnete raditi svoj ​​posao.
Gospodo, posao općinske službe za komunalne poslove JE, Između ostalog, da SVIM građanima u općini Gradačac obezbijedi uvjete za normalan život.
Danas, mi NE živimo normalno. Nemamo uvjete za takav život. U većini GRADOVA Naše zemllje, Ali ja većini GRADOVA ja naselja u Tuzlanskom kantonu OD ranih jutarnjih sati zimske službe Rade na olakšavanju Života svojih sugrađana IU Toma uspijevaju onoliko Koliko bi vremenki uvjeti dozvoljavaju.
Snijeg

Zabrinjavajuća činjenica da JE Zimska služba u Gradaccu not učinila ništa, iako snijeg onemogućava građane da normalno žive. Danas JE načinjena velika materijalna šteta građanima čija Su VOZILA završila pored puteva. Na sreću, Jos Uvijek se NE spominju povrede u takvim slučajevima. Nedopustivo JE da prođe 24 sata, A da VOZILA I radnici zimske službe NE urade Skoro ništa, da bar jedanput prođu Kroz SVA naselja U općini. Ako JE cilj da se NE RADI, Onda NEKA SE takve službe ukinu, posebno Jr JE za ovu namjenu utrošeno 262 000 KM, Tako da ćemo uštediti Taj Novac, a imati isto stanje na ulicama.
Snijeg

Ukoliko općinska služba Ne može ILI NE Zna da RADI svoj posao, NEKA SE oglasi i ja Sam spremna Kao zastupnica u Skupštini kantona tražiti OD kantonalnih organa i službi da priteknu U pomoc građanima Gradacca Jr da općinski službenici nisu u stanju uraditi.
Zastupnica u Skupštini TK
Lejla Vuković
aktuelno.ba

Nema komentara:

Objavi komentar