expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

četvrtak, 14. srpnja 2016.

ISPOVIJEST RADE MANOJLOVIĆ: Zaljubljena sam i ovu vezu mi niko neće pokvariti


Nakon burnog završetka veze sa Momirom Gajićem i psihičkih kriza kroz koje je prošla , Radi Manojlović je dobro krenulo. Novi album “Metropola” postiže nevjerovatne uspjehe, a uprkos svim očekivanjima , izdavač je Grand produkcija.


“Prezadovoljna sam! Album je uvijek rizik, pogotovo u današnje vrijeme, kada su pjevači navikli publiku na singlove. Mislila sam da Metropolu sad izbacim a da Makarena i Gratis ostanu za naredno ljeto ali sam onda odlučila da sve tri pjesme odmah sad izbacim. Metropola se baš izdvojila i publika baš reaguje na nju i pjeva sa mnom”, kaže Rada.

Na pitanje da li je u vezi sa Harisom Berkovićem onda odgovara:
“Ne znam šta bih rekla kada je to u pitanju. Da ne bude da uvijek ništa neću o tome da kažem, reći ću samo ovo – mnogo sam srećna i ne bih da mi to bilo ko kvari. Ne bih tu ništa mijenjala i ne bih ništa o svom ljubavnom životu pričala.”
/e-turneja.com/

Nema komentara:

Objavi komentar