expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

petak, 2. listopada 2015.

ČIČIN LEK: Mnogi muškarci imaju probleme s potencijom, rešenje se nekad nađe gde ga najmanje očekujete


Pročitajte ovu interesantnu ispovest jednog Beograđanina, koji je imao poteškoće da postigne erekciju. Sve dok nije probao ovaj recept
Mnogi muškarci imaju probleme s potencijom, a te stvari umeju da budu prilično neprijatne. Međutim, rešenje se nekad nađe gde ga najmanje očekujete.
Izvesni P. S. iz Beograda, igrom slučaja došao je do rešenja svog problema s potencijom. Ovo je njegova priča:
“Otišao sam kod jednog travara iz Šumadije zbog bolova u donjem delu leđa. Otišao sam kod njega po preporuci, a inače već duže vreme imam problem da postignem erekciju, međutim, o tome niko ništa nije znao. Nekoliko devojaka me je ostavilo u poslednjih godinu dana, jer nismo imali redovan seks.
Čiča me je pregledao, nekom svojom bioenergijom. Sve mi je izgledalo sumnjivo. Ali onda me je pitao nešto i ja sam se zaledio.  Momak! A, ti s devojkama, slabo? Ne pritiskaš ništa? – rekao je kratko i objasnio da su moji bolovi u leđima i problemi s potencijom povezani.
Šta sam mogao. Rekao sam mu istinu i ispričao sve kako jeste. Dao mi je neki narodni recept i dao mi uputstva šta treba da radim s tim.
Čim sam se vratio u Beograd, nabavio sam potrebne sastojke i počeo da pijem čičin lek. Potpuno neverovatno, erekcija se vratila istog dana. Od tada ne prestajem da pijem to čudo. A i bolovi u leđima su skoro potpuno nestali.”
Naš sagovornik bio je prilično oduševljen ovim receptom. Ako imate slične probleme, probajte i vi, možda i vama pomogne.
Foto-ilustracija: Profimedia

Recept:
Čaj za potenciju: napravite mešavinu rtanjskog čaja, bosiljka i koprive, tako što ćete jednake delove ovih suvih biljaka dobro izmešati u nekoj tegli. Jednu punu supenu kašiku ove mešavine prelijte sa 3 dl ključale vode, dodajte prstohvat crnog bibera i prstohvat cimeta i ostavite da odstoji 15 minuta. Čaj konzumirajte tri puta dnevno po 1 dl‚ pre jela.
Smesa za potenciju: u teglu domaćeg meda narendajte jedan svež koren đumbira, dodajte jednu ravnu kašiku suvog ruzmarina i tri pune kašike mlevenih oraha. Ostavite da odstoji na sobnoj temperaturi nekoliko dana i konzumirajte po jednu kašiku ujutru i uveče.
Ništa ne košta da probate. Možda vam vrati osmeh na lice, a i vašoj lepšoj polovini.
/dnevne.rs/

Nema komentara:

Objavi komentar